• strona główna
  • oferta i promocje
  • cennik
  • systemy rabatowe
  • kalkulator opłat
  • promocje
  • regulaminy
  • regulamin serwisu
  • polityka prywatności
  • opisy
  • mBudowy - wprowadzenie
  • podstawowe założenia
  • opis Systemu
  • bezpieczeństwo
  • korzyści
  • dla kogo mBudowy?
  • mBudowy - opis modułów
  • Kontakty (CRM+)
  • dane kontaktowe
  • zdarzenia i zadania
  • historia kontaktów
  • rozbudowane projekty
  • zarządzanie dokumentacją
  • Inwestycje i Projekty
  • harmonogramy
  • budżety
  • zasoby w przedsięwzięciach
  • zaopatrzenie przedsięwzięć
  • obsługa gwarancyjna
  • pozostałe funkcje
  • Zasoby
  • dane zasobów
  • obsługa zasobów
  • rezerwacje zasobów
  • rejestracja czasu pracy
  • Zaopatrzenie
  • materiały i usługi
  • zapotrzebowania materiałowe
  • oferty dostawców
  • zamówienia i dostawy
  • wsparcie użytkownika
  • prezentacje
  • Projekt - mojebudowy.pl
  • Program mBudowy
  • publikacje
  • dla prasy
  • BKK - nasza działalość
  • system mBudowy
  • materiały graficzne
  • artykuły
  • mBudowy - nowy program do zarządzania budowami
  • Nowoczesne zarządzanie firmą budowlaną przez Internet
  • Zarządzanie firmą budowlaną w czasie kryzysu
  • Sukces firmy budowlanej
  • pozostałe publikacje
  • aktualności
  • o nas
  • kontakt
  • Promocja na START!

    Zarządzanie Kontaktami (CRM+)

    Dlaczego obsługa kontaktów to według nas znacznie więcej, niż klasyczny system do zarządzania relacjami z klientami (CRM)?

    Każda działalność biznesowa realizowana jest w ramach relacji zewnętrznych (klienci, dostawcy, podwykonawcy, urzędy, media) i wewnętrznych (pracownicy, działy i oddziały firmy). Dlatego, umiejętne zarządzanie tymi relacjami jest zadaniem kluczowym dla powodzenia Twojego biznesu. 

    W systemie mBudowy zastosowaliśmy nowatorskie podejście do zarządzania relacjami z otoczeniem biznesowy firmy, rozszerzając koncepcję CRM (ang. Customer Relationship Management), na zarządzanie kontaktami. Kontakt rozumiany jest w naszym systemie bardzo szeroko, jako każdy „obiekt” posiadający dane kontaktowe. Kontaktem może być zarówno klient, dostawca, podwykonawca, urząd, bank, jak i Twój pracownik.

    Czy byłeś kiedyś zmuszony do ponownego wpisywania w programie danych pracownika, jako klienta firmy, np. w sytuacji gdy ten zakupił w firmie towary lub usługę? 

    W mBudowy, każdemu kontaktowi możesz nadać dowolną ilość ról, w jakich będzie występował (np. klient, podwykonawca, pracownik). W momencie, kiedy przypiszesz kontaktowi rolę, jego zestaw danych zostanie uzupełniony o informacje charakterystyczne dla niej. Jednocześnie pozostanie on tym samym podmiotem, co pozwoli uniknąć zarówno dublowania Twojej pracy, jak i wątpliwości, np. czy Jan Kowalski z listy klientów, to ten sam Jan Kowalski, który jest Twoim pracownikiem.

    Raz wpisane dane będą dostępne we wszystkich modułach programu. Przykładowo, wystarczy, że oznaczysz kontrahenta jako zasób, lub kontakt osobowy jako pracownika, a będziesz mógł rejestrować ich „wykorzystanie” w Twojej działalności (rezerwacje, koszty pracy, itp.), bez ponownego wprowadzania ich danych do systemu.

    Moduł Zarządzania Kontaktami oferuje Ci kompletny zestaw funkcji, pozwalających w prosty i skuteczny sposób zarządzać online w pełnym zakresie relacjami z kontaktami.
    Funkcje modułu:

    Nazwa projektowa modułu, do której obliguje nas umowa o dofinansowanie, brzmi “e-Kontakt”. W opisach często w skrócie nazywamy go “Kontakty”.