System mBudowy
Założenia opisane we wprowadzeniu do systemu mBudowy realizowane są przez biogatą zgrupowaną w czterech modułach:
System mBudowy składa się z czterech modułów:
- Zarządzanie kontaktami – zarządzanie relacjami z szeroko rozumianym otoczeniem firmy
- Zarządzanie przedsięwzięciami – planowanie, i zarządzanie realizacją projektów / inwestycji.
- Zarządzanie zasobami – bieżąca obsługa, zarządzanie, rezerwacje i rozliczanie czasu pracy zasobów sprzętowych i ludzkich firmy
- Zarządzanie zaopatrzeniem – realizacja kompletnego procesu zaopatrzeniowego począwszy od zapotzrebowania materiałowego, przez obsługę gromadzenia ofert dostawców, aż po zamówienie i potwierdzenie dostawy.
Dodatkowo realizacja inwestycji wspierana jest przez opisane w module zarządzania kontaktami:
- System rejestracji, planowania i kontroli zadań oraz wydarzeń wraz z powiadomieniami i przypomnieniami (w tym mailowe i SMSowe)
- Obsługę rejestru korespondencji wraz z możliwością przechowywania, katalogowania dokumentów i ich powiązania z operacjami w systemie, etapami inwestycji itp.
- Planowanie z wyprzedzeniem operacji, takich jak: zapotrzebowania materiałowe, fakturowanie, czynności obsługowe zasobów (np. przeglądy, badania) oraz definiowanie operacji cyklicznych
Dzięki takiej strukturze, system mBudowy umożliwia internetową obsługę pełnego procesu biznesowego firmy:
- Począwszy od etapu negocjacji kontraktu z Klientem, przez zarządzanie i inwestycją, (harmonogramy, budżety, kontrola realizacji zadań, zarządzanie dokumentacją)
- Obsługę oraz zarządzanie i rozliczanie kosztów pracy zasobów własnych firmy oraz podwykonawców
- Wsparcie dla procesu zaopatrzenia materiałowego firmy i inwestycji
- Obsługę udzielonych i uzyskanych gwarancji