Wsparcie użytkowników
Decydując się na użytkowanie systemu mBudowy możesz liczyć z naszej strony na pełne wsparcie merytoryczne. Wśród oferowanych przez nas form wsparcia, większość jest całkowicie bezpłatna, i stanowi kompletny zestaw pomocy, pozwalający na bezproblemowe użytkowanie Systemu.
Bardziej wymagającym użytkownikom zapewniamy możliwość zakupienia dodatkowych form wsparcia, dopasowanych indywidualnie do ich potrzeb.
Bezpłatne formy wsparcia użytkowników
- Na stronie naszego serwisu publikujemy kompletny zestaw bezpłatnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych obejmujący:
- dokumentacja Systemu zawierająca kompletny opis jego funkcji i sposobu obsługi (instrukcja obsługi dostępna zarówno z poziomu systemu jak i na stronie serwisu)
- samouczki w wersji HTML i wideo (How to do), w przystępnej formie przedstawiające sposób wykonania wielu ważnych operacji w Systemie
- zestaw odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - FAQ, który gromadzi wiedzę o rozwiązanych problemach naszych użytkowników
- wersja demonstracyjna Systemu pozwalająca zapoznać się z jego możliwościami
- Każdy użytkownik zarejestrowany w naszym serwisie może skorzystać z bezpłatnych szkoleń z użytkowania Systemu, zarówno stacjonarnie w siedzibie projektu, jak i zdalnie z wykorzystaniem naszego systemu wideo-konferencyjnego
- Moderowane przez naszych specjalistę FORUM użytkowników serwisu umożliwia uzyskanie bezpłatnej pomocy ze strony innych użytkowników oraz moderatora
- bezpłatna infolinia (chat / audio) na stronie projektowej (bez gwarancji dostępności konsultantów)
- Ponadto, każdy użytkownik ma do dyspozycji własny panel umożliwiający zgłaszanie błędów Systemu
Płatne formy wsparcia użytkowników
Wsparcie płatne, realizowane przez naszą firmę oraz firmy partnerskie, obejmuje:
- W pełni sprofilowane szkolenia, zarówno stacjonarne, jak i wideo-konferencyjne (możliwość określenia przez Klienta tematyki czasu i miejsca szkolenia).
- Płatne usługi wsparcia świadczone przez naszych konsultantów za pomocą:
- komunikatora dostępnego na stronie serwisu
- panelu użytkownika (wiadomości tekstowe)
- Indywidualnie ustalane formy wsparcia ze strony naszych specjalistów i partnerów.