• strona główna
  • oferta i promocje
  • cennik
  • systemy rabatowe
  • kalkulator opłat
  • promocje
  • regulaminy
  • regulamin serwisu
  • polityka prywatności
  • informacja o ochronie danych
  • opisy
  • mBudowy - wprowadzenie
  • podstawowe założenia
  • opis Systemu
  • bezpieczeństwo
  • korzyści
  • dla kogo mBudowy?
  • mBudowy - opis modułów
  • Kontakty (CRM+)
  • dane kontaktowe
  • zdarzenia i zadania
  • historia kontaktów
  • rozbudowane projekty
  • zarządzanie dokumentacją
  • Inwestycje i Projekty
  • harmonogramy
  • budżety
  • zasoby w przedsięwzięciach
  • zaopatrzenie przedsięwzięć
  • obsługa gwarancyjna
  • pozostałe funkcje
  • Zasoby
  • dane zasobów
  • obsługa zasobów
  • rezerwacje zasobów
  • rejestracja czasu pracy
  • Zaopatrzenie
  • materiały i usługi
  • zapotrzebowania materiałowe
  • oferty dostawców
  • zamówienia i dostawy
  • wsparcie użytkownika
  • prezentacje
  • Projekt - mojebudowy.pl
  • Program mBudowy
  • publikacje
  • dla prasy
  • BKK - nasza działalość
  • system mBudowy
  • materiały graficzne
  • artykuły
  • mBudowy - nowy program do zarządzania budowami
  • Nowoczesne zarządzanie firmą budowlaną przez Internet
  • Zarządzanie firmą budowlaną w czasie kryzysu
  • Sukces firmy budowlanej
  • pozostałe publikacje
  • aktualności
  • o nas
  • kontakt
  • Wsparcie użytkowników

    Decydując się na użytkowanie systemu mBudowy możesz liczyć z naszej strony na pełne wsparcie merytoryczne. Wśród oferowanych przez nas form wsparcia, większość jest całkowicie bezpłatna, i stanowi kompletny zestaw pomocy, pozwalający na bezproblemowe użytkowanie Systemu.
    Bardziej wymagającym użytkownikom zapewniamy możliwość zakupienia dodatkowych form wsparcia, dopasowanych indywidualnie do ich potrzeb.

    Bezpłatne formy wsparcia użytkowników

    • Na stronie naszego serwisu publikujemy kompletny zestaw bezpłatnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych obejmujący:
      • dokumentacja Systemu zawierająca kompletny opis jego funkcji i sposobu obsługi (instrukcja obsługi dostępna zarówno z poziomu systemu jak i na stronie serwisu)
      • samouczki w wersji HTML i wideo (How to do), w przystępnej formie przedstawiające sposób wykonania wielu ważnych operacji w Systemie
      • zestaw odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - FAQ, który gromadzi wiedzę o rozwiązanych problemach naszych użytkowników
      • wersja demonstracyjna Systemu pozwalająca zapoznać się z jego możliwościami
    • Każdy użytkownik zarejestrowany w naszym serwisie może skorzystać z bezpłatnych szkoleń z użytkowania Systemu, zarówno stacjonarnie w siedzibie projektu, jak i zdalnie z wykorzystaniem naszego systemu wideo-konferencyjnego
    • Moderowane przez naszych specjalistę FORUM użytkowników serwisu umożliwia uzyskanie bezpłatnej pomocy ze strony innych użytkowników oraz moderatora
    • bezpłatna infolinia (chat / audio) na stronie projektowej (bez gwarancji dostępności konsultantów)
    • Ponadto, każdy użytkownik ma do dyspozycji własny panel umożliwiający zgłaszanie błędów Systemu

    Płatne formy wsparcia użytkowników

    Wsparcie płatne, realizowane przez naszą firmę oraz firmy partnerskie, obejmuje:

    • W pełni sprofilowane szkolenia, zarówno stacjonarne, jak i wideo-konferencyjne (możliwość określenia przez Klienta tematyki czasu i miejsca szkolenia).
    • Płatne usługi wsparcia świadczone przez naszych konsultantów za pomocą:
      • komunikatora dostępnego na stronie serwisu
      • panelu użytkownika (wiadomości tekstowe)
    • Indywidualnie ustalane formy wsparcia ze strony naszych specjalistów i partnerów.