• strona główna
  • oferta i promocje
  • cennik
  • systemy rabatowe
  • kalkulator opłat
  • promocje
  • regulaminy
  • regulamin serwisu
  • polityka prywatności
  • opisy
  • mBudowy - wprowadzenie
  • podstawowe założenia
  • opis Systemu
  • bezpieczeństwo
  • korzyści
  • dla kogo mBudowy?
  • mBudowy - opis modułów
  • Kontakty (CRM+)
  • dane kontaktowe
  • zdarzenia i zadania
  • historia kontaktów
  • rozbudowane projekty
  • zarządzanie dokumentacją
  • Inwestycje i Projekty
  • harmonogramy
  • budżety
  • zasoby w przedsięwzięciach
  • zaopatrzenie przedsięwzięć
  • obsługa gwarancyjna
  • pozostałe funkcje
  • Zasoby
  • dane zasobów
  • obsługa zasobów
  • rezerwacje zasobów
  • rejestracja czasu pracy
  • Zaopatrzenie
  • materiały i usługi
  • zapotrzebowania materiałowe
  • oferty dostawców
  • zamówienia i dostawy
  • wsparcie użytkownika
  • prezentacje
  • Projekt - mojebudowy.pl
  • Program mBudowy
  • publikacje
  • dla prasy
  • BKK - nasza działalość
  • system mBudowy
  • materiały graficzne
  • artykuły
  • mBudowy - nowy program do zarządzania budowami
  • Nowoczesne zarządzanie firmą budowlaną przez Internet
  • Zarządzanie firmą budowlaną w czasie kryzysu
  • Sukces firmy budowlanej
  • pozostałe publikacje
  • aktualności
  • o nas
  • kontakt
  • Rejestracja materiałów i usług

    Czy chciałbyś, jednym kliknięciem przejrzeć historię zakupu materiału, dotrzeć do jego atestu, itp?

    Moduł zaopatrzeniowy umożliwia definiowanie bez żadnych ograniczeń katalogu materiałów i usług.
    Dla każdego materiału oraz usługi możesz:

    • Zdefiniować nie tylko własny kod (tzw. indeks materiałowy), ale również podać producenta i jego kod, umożliwiający jednoznaczną identyfikację
    • „Przypiąć” (wczytać) dokumenty dotyczące tej pozycji (np. karta charakterystyki, karta techniczna, atesty, dopuszczenia), dzięki czemu nie będziesz musiał tych dokumentów wielokrotnie poszukiwać i będą one dla Ciebie dostępne online
    • Przegląd historii zakupów materiału / usług, dzięki czemu dowiesz się, w jakich cenach dokonywałeś  zakupu w zadanym okresie u konkretnych dostawców oraz jaka była średnia, minimalna i maksymalna cena zakupu.
    • Łatwe porządkowanie bazy indeksów materiałowych, np. w przypadku gdy omyłkowo powieliłeś już raz założony indeks. System umożliwia przeniesienie wszystkich operacji z jednego indeksu materiałowego na drugi. Wykorzystując tę funkcję możesz jednym ruchem podmienić we wszystkich dokumentach jeden indeks materiałowy (powielony) drugim (właściwym), a następnie zbędny indeks usunąć, bez ryzyka dla kompletności dokumentów.