• strona główna
  • oferta i promocje
  • cennik
  • systemy rabatowe
  • kalkulator opłat
  • promocje
  • regulaminy
  • regulamin serwisu
  • polityka prywatności
  • opisy
  • mBudowy - wprowadzenie
  • podstawowe założenia
  • opis Systemu
  • bezpieczeństwo
  • korzyści
  • dla kogo mBudowy?
  • mBudowy - opis modułów
  • Kontakty (CRM+)
  • dane kontaktowe
  • zdarzenia i zadania
  • historia kontaktów
  • rozbudowane projekty
  • zarządzanie dokumentacją
  • Inwestycje i Projekty
  • harmonogramy
  • budżety
  • zasoby w przedsięwzięciach
  • zaopatrzenie przedsięwzięć
  • obsługa gwarancyjna
  • pozostałe funkcje
  • Zasoby
  • dane zasobów
  • obsługa zasobów
  • rezerwacje zasobów
  • rejestracja czasu pracy
  • Zaopatrzenie
  • materiały i usługi
  • zapotrzebowania materiałowe
  • oferty dostawców
  • zamówienia i dostawy
  • wsparcie użytkownika
  • prezentacje
  • Projekt - mojebudowy.pl
  • Program mBudowy
  • publikacje
  • dla prasy
  • BKK - nasza działalość
  • system mBudowy
  • materiały graficzne
  • artykuły
  • mBudowy - nowy program do zarządzania budowami
  • Nowoczesne zarządzanie firmą budowlaną przez Internet
  • Zarządzanie firmą budowlaną w czasie kryzysu
  • Sukces firmy budowlanej
  • pozostałe publikacje
  • aktualności
  • o nas
  • kontakt
  • Rejestracja danych kontaktów

    • Ile razy dziennie potrzebujesz informacji pozwalających Ci natychmiast się z kimś skontaktować? 
    • Czy zawsze posiadasz te informacje w swojej komórce, notesie, czy skrzynce mailowej? 
    • Czy takie informacje zawsze pozostają w Twojej firmie, w momencie, kiedy zwalnia się pracownik kluczowy dla danego obszaru kontaktów?

    System mBudowy wspomaga gromadzenie pełnej informacji o kontaktach, co oznacza, że w zależności od rodzaju kontaktu będziesz mógł rejestrować dla niego różne dane, np. kontaktowe, personalne i kadrowe, transakcyjne, podatkowe oraz biznesowe.Rodzaje gromadzonych danych zależą od rodzaju kontaktu (np. osoba, kontrahent), a w przypadku kontrahenta - dodatkowo od kategorii (np. odbiorca, dostawca, podwykonawca) oraz typu podmiotu (np. firma, bank, ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Gminy / Miasta, Sąd). Jeśli zatem przypiszesz kontrahentowi kategorię „podwykonawca” i zaznaczysz checkbox „jest zasobem”, kontrahent ten pojawi się na liście wyboru rezerwacji zasobów. Możliwe jest przypisanie kontaktowi dowolnej liczby kategorii - kontakt może być jednocześnie odbiorcą, podwykonawcą oraz dostawcą. 

    Dla kontrahentów istotną kategorią danych jest również lista branż, w których działa. Dzięki temu, możliwe jest szybkie wyszukiwanie wszystkich podmiotów w danej branży, np. firm ciesielskich lub informatycznych. Każdej firmie, z którą współpracujesz, możesz przypisać dowolną liczbę branż.

    W przypadku kontrahentów posiadających rozbudowaną strukturę organizacyjną możliwe jest zdefiniowanie odpowiedniego powiązania, np. centrala / oddział / płatnik / nabywca / odbiorca. 
    Dodatkowo, w systemie istnieje opcja określenia trzech poziomów dostępności i ochrony danych:

    • ogólnodostępna (będzie ją widział każdy użytkownik programu Twojej firmy)
    • poufna (widoczna tylko dla użytkowników, którym zezwolisz na dostęp do danych poufnych, np. prywatne dane adresowe)
    • chroniona (widoczna tylko dla użytkowników z dostępem do danych chronionych, np. dane objęte ustawową ochroną danych)

    Kolejną pomocną funkcją modułu jest możliwość przeniesienia wszystkich operacji z jednego kontaktu na inny. Dzięki niej, będziesz mógł jednym ruchem podmienić we wszystkich dokumentach jeden kontakt (powielony) na drugi (właściwy), a następnie zbędny kontakt usunąć, bez ryzyka dla kompletności dokumentów.

    Poza danymi, zdefiniowanymi przez twórców programu, otrzymasz również możliwość definiowania dowolnej liczby własnych danych.