• strona główna
  • oferta i promocje
  • cennik
  • systemy rabatowe
  • kalkulator opłat
  • promocje
  • regulaminy
  • regulamin serwisu
  • polityka prywatności
  • opisy
  • mBudowy - wprowadzenie
  • podstawowe założenia
  • opis Systemu
  • bezpieczeństwo
  • korzyści
  • dla kogo mBudowy?
  • mBudowy - opis modułów
  • Kontakty (CRM+)
  • dane kontaktowe
  • zdarzenia i zadania
  • historia kontaktów
  • rozbudowane projekty
  • zarządzanie dokumentacją
  • Inwestycje i Projekty
  • harmonogramy
  • budżety
  • zasoby w przedsięwzięciach
  • zaopatrzenie przedsięwzięć
  • obsługa gwarancyjna
  • pozostałe funkcje
  • Zasoby
  • dane zasobów
  • obsługa zasobów
  • rezerwacje zasobów
  • rejestracja czasu pracy
  • Zaopatrzenie
  • materiały i usługi
  • zapotrzebowania materiałowe
  • oferty dostawców
  • zamówienia i dostawy
  • wsparcie użytkownika
  • prezentacje
  • Projekt - mojebudowy.pl
  • Program mBudowy
  • publikacje
  • dla prasy
  • BKK - nasza działalość
  • system mBudowy
  • materiały graficzne
  • artykuły
  • mBudowy - nowy program do zarządzania budowami
  • Nowoczesne zarządzanie firmą budowlaną przez Internet
  • Zarządzanie firmą budowlaną w czasie kryzysu
  • Sukces firmy budowlanej
  • pozostałe publikacje
  • aktualności
  • o nas
  • kontakt
  • System mBudowy

    Założenia opisane we wprowadzeniu do systemu mBudowy realizowane są przez aplikację zgrupowaną w czterech modułach:

    System  mBudowy składa się z czterech modułów:

    • Zarządzanie kontaktami – zarządzanie relacjami z szeroko rozumianym otoczeniem firmy
    • Zarządzanie przedsięwzięciami – planowanie, i zarządzanie realizacją  projektów / inwestycji.
    • Zarządzanie zasobami – bieżąca obsługa, zarządzanie, rezerwacje i rozliczanie czasu pracy zasobów sprzętowych i ludzkich firmy
    • Zarządzanie zaopatrzeniem – realizacja kompletnego procesu zaopatrzeniowego począwszy od zapotrzebowania materiałowego, przez obsługę gromadzenia ofert dostawców, aż po zamówienie i potwierdzenie dostawy.

    Dodatkowo realizacja inwestycji wspierana jest przez opisane w module zarządzania kontaktami:

    • System rejestracji, planowania i kontroli zadań oraz wydarzeń wraz z powiadomieniami i przypomnieniami (w tym mailowe i SMSowe)
    • Obsługę rejestru korespondencji wraz z możliwością przechowywania, katalogowania dokumentów  i ich powiązania z operacjami w systemie, etapami inwestycji itp.
    • Planowanie z wyprzedzeniem operacji, takich jak: zapotrzebowania materiałowe, fakturowanie, czynności obsługowe zasobów (np. przeglądy, badania) oraz definiowanie operacji cyklicznych

    Dzięki takiej strukturze, system mBudowy umożliwia internetową obsługę pełnego procesu biznesowego firmy: 

    • Począwszy od etapu negocjacji kontraktu z Klientem, przez zarządzanie i inwestycją, (harmonogramy, budżety, kontrola realizacji zadań, zarządzanie dokumentacją)
    • Obsługę oraz zarządzanie i rozliczanie kosztów pracy zasobów własnych firmy oraz podwykonawców
    • Wsparcie dla procesu zaopatrzenia materiałowego firmy i inwestycji
    • Obsługę udzielonych i uzyskanych gwarancji