• strona główna
  • oferta i promocje
  • cennik
  • systemy rabatowe
  • kalkulator opłat
  • promocje
  • regulaminy
  • regulamin serwisu
  • polityka prywatności
  • opisy
  • mBudowy - wprowadzenie
  • podstawowe założenia
  • opis Systemu
  • bezpieczeństwo
  • korzyści
  • dla kogo mBudowy?
  • mBudowy - opis modułów
  • Kontakty (CRM+)
  • dane kontaktowe
  • zdarzenia i zadania
  • historia kontaktów
  • rozbudowane projekty
  • zarządzanie dokumentacją
  • Inwestycje i Projekty
  • harmonogramy
  • budżety
  • zasoby w przedsięwzięciach
  • zaopatrzenie przedsięwzięć
  • obsługa gwarancyjna
  • pozostałe funkcje
  • Zasoby
  • dane zasobów
  • obsługa zasobów
  • rezerwacje zasobów
  • rejestracja czasu pracy
  • Zaopatrzenie
  • materiały i usługi
  • zapotrzebowania materiałowe
  • oferty dostawców
  • zamówienia i dostawy
  • wsparcie użytkownika
  • prezentacje
  • Projekt - mojebudowy.pl
  • Program mBudowy
  • publikacje
  • dla prasy
  • BKK - nasza działalość
  • system mBudowy
  • materiały graficzne
  • artykuły
  • mBudowy - nowy program do zarządzania budowami
  • Nowoczesne zarządzanie firmą budowlaną przez Internet
  • Zarządzanie firmą budowlaną w czasie kryzysu
  • Sukces firmy budowlanej
  • pozostałe publikacje
  • aktualności
  • o nas
  • kontakt
  • Historia kontaktów

    Ile czasu musiałbyś poświęcić, by odtworzyć pełną historię kontaktów z kontrahentem: spotkań, ustaleń i zdarzeń?

    Funkcje zawarte w programie mBudowy pozwolą Ci tworzyć historie kontaktów z kontrahentami na dowolnym poziomie szczegółowości. Historie mogą być wyświetlane w postaci chronologicznej listy / kalendarza. Dzięki temu, wszystkie informacje będą dostępne dla Ciebie w dowolnej chwili i miejscu, dokładnie wtedy, kiedy ich potrzebujesz i pozostaną w Twojej firmie tak długo, jak zechcesz.

    Ocena współpracy

    W biznesie bywa jak w życiu - raz ktoś się sprawdza, raz nie.?

    mBudowy pozwoli Tobie i Twoim pracownikom ocenić, jak dany kontrahent wykonał zlecenie lub jak Twój pracownik wywiązał się z realizacji konkretnego zadania, dostawy lub usługi. Przyznawane oceny mogą być dodatkowo podzielone na dowolne kategorie np.: ocena wiarygodności, terminowości, profesjonalizmu. Poza przeglądaniem szczegółowych ocen, system wyświetla także oceny uśrednione dla całej współpracy lub danej kategorii.

    Dzięki temu, w Twojej firmie, niezależnie od zmian kadrowych, pozostaje wiedza o jej otoczeniu, która może się okazać kluczowa w zarządzaniu firmą, podejmowaniu ważnych decyzji i dostarczaniu nieocenionych argumentów negocjacyjnych.